Win extra prijzen - PotterPvP

Bitfusion

Owner
Medewerker
Owner
Op vrijdag 13/10/2017 zal PotterPvP, onze tweede en ook leuke gamemode openen. PotterPvP is een gamemode die te vergelijken is met KitPvP, maar dan met toverstokken en nog veel meer!

Wat voor kits zijn er?
Wij streven al sinds het begin naar de perfecte verhouding tussen donateurs en gewone spelers. Wij willen donateurs voordelen geven omdat zij steun geven, maar willen niet dat de mogelijkheden van spelers daardoor achteruit gaan. Ditzelfde hebben wij in onze kits toegepast. Er zijn 2 kits voor de gewone spelers: Newt Scamander en Student, beide bevatten een reeks leuke spreuken waar je zelfs dooddoeners mee kan verslaan. Uiteraard hebben de dooddoeners hun eigen zwakke plekken, waar onze kits perfect op voorzien zijn. Elke rank heeft dus een eigen kit, maar verder ga ik dit niet uit de doeken doen. SPOILER ALERT: Een snul kan toch geen toverstaf gebruiken?

Wat zijn de prijzen?
Als je volgende doelstellingen voor 24u behaald hebt, win je de prijs.
Beste Kill/Death Ratio (met minimum van 100 kills) - Dooddoener rank
Meeste kills - Immo rank
2de meeste kills - Snul rank
3de meeste kills - 2000 galjoenen op de Harry Potter server.

Hoe kan ik joinen?
Je zal via onze hub met het kompas of via het portaal kunnen teleporteren.

Wanneer opent PotterPvP?
PotterPvP zal op vrijdag 13/10/2017 om exact 19:30u openen!

Ben jij er ook bij? Laat dan alvast een like achter op dit bericht!
Heb je nog niets gelezen over PotterPvP? Dan raad ik je aan de quote hierboven te bekijken!

DOWNLOAD BESCHIKBAAR!!!
http://dreamworldmc.nl/downloads/PotterPvP.mp4.zip

Om PotterPvP verder te promoten laten we momenteel een trailer maken. Door die trailer te uploaden zal je in aanmerking komen voor prijzen in de Harry Potter server.

Welke prijzen kan ik winnen?
De grootte van de prijs hangt af van je aantal subscribers. Hieronder lijst ik de prijzen op:
1) O-20 subscribers: 1 silver key
2) 20-50 subscribers: 1 gold key
3) 50- 100 subscribers: 2 gold keys
4) 100-300 subscribers: 3 gold keys
5) 300-1000 subscribers: 8 gold keys
6) 1000-2000 subscribers: 15 EUR shoptegoed
7) 2000-4000 subscribers: 25 EUR shoptegoed
8) 4000+ subscribers: 30 EUR shoptegoed + bijkomende prijs

Hoe kan ik de prijs winnen?
Je moet deze trailer uploaden op je youtube kanaal en dit moet ten laatste op vrijdag 13 oktober om 13u gebeurd zijn.

Ik hoop dat jullie uitkijken naar de opening van PotterPvP!

Laatst bewerkt:

Bitfusion

Owner
Medewerker
Owner
@pingygames_YT Als een kanaal ons promoot, betalen wij het door die prijzen terug. Als iemand van 13 subs ons promoot moeten we toch niet dezelfde beloning als iemand van 2000 subs geven?

Bovenaan