Suggestie docenten/vakken

De bekende eerste vraag bij een professor sollicitatie: “Voor welk soort docent wil je gaan”. Na lang denken besluit je toch maar in te vullen dat je graag waarzeggerij wilt geven.

Maar vervolgens kom je erachter dat docenten eigenlijk alle vakken mogen geven.

Naar mijn mening zouden docenten eigenlijk een hoofdvak en een zijvak/sub-vak moeten kiezen voor hun lessen. Zo verbetert de kwaliteit van lessen aanzienlijk, juist doordat men zich verdiept in deze 2 vakken en hun onderwerpen. Zo resulteert dat in meer informatievere lessen en komen spelers meer te weten over de toverwereld.

Groetjes,
Iedereens favoriete speler

zTakeKoala

Professor
Professor
Ik ben het hier niet echt mee eens want stel voor je moet van jefke dan persee als hoofdvak Rekenen terwijl je bv ook een vliegles wilt geven kan dat niet

Ik ben het hier niet echt mee eens want stel voor je moet van jefke dan persee als hoofdvak Rekenen terwijl je bv ook een vliegles wilt geven kan dat niet
Daarom mogen ze dan zelf kiezen, anders verbeteren de lessen sowieso niet als je ZELF niet geïnteresseerd bent. Dus je kan zeker wel je eigen lievelingsvak kiezen. Het is ook niet zo dat maar 1 iemand 1 vak mag geven, want dan zou de les niet meer voorkomen wanneer de docent verlof heeft bijvoorbeeld.

Beste

In het begin is het misschien wel leuk dat je 1 hoofdvak en 1 subvak geeft, maar na een tijdje wordt je het wel echt beu om telkens het zelfde vak te geven.

Ik kijk wel even wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn, maar ik beloof niets.

Met vriendelijke groeten
Jefkedebeer

LinkOfArrow

Moderator
Medewerker
Moderator
Maar het probleem is ook dat er voor sommige vakken bijna geen informatie is en daardoor kan je dus ook niet echt veel vinden en ben je snel door de lesstof heen en als je dan zo een vak als hoofdvak hebt dan kan je eigenlijk verder geen lessen meer geven. Ja je hebt dan nog je sub vak, maar lijkt me de bedoeling dat je meer je hoofdvak geeft. En dan kan je alleen nog je sub vak geven.

Bovenaan