1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Staff Sollicitatie PoekkieDeDonut/ Kim

Discussion in 'Sollicitaties' started by Kim, Aug 1, 2018.

?

Vinden jullie mij in het Dreamworld Staff team passen?

1. Ja

2 vote(s)
    66.7%
  2. Nee

0 vote(s)
    0.0%
  3. Misschien

1 vote(s)
    33.3%
Multiple votes are allowed.
  1. Kim

Kim

Wat is je ingame naam?
    PoekkieDeDonut

Hoe oud ben je?
    15 jaar oud. ( Ik word op 27 juni 16).

Hoe lang speel je al op DreamWorld?
    Ik speel al zo'n 0,75 jaar op DreamWorld.

Ben je ooit staff geweest op een andere server? Zoja, op welke servers en welke positie bekleedde je?
    Ik ben op verschillende servers staff geweest. Op allemaal minetopia servers. Ik heb zelf ook een server.

Heb je momenteel een rank op DreamWorld? Plan je een rank te kopen?
    DIT IS NIET VERPLICHT EN BEÏNVLOEDT ONZE KEUZE NIET!

Ja ik heb nu de DooDDoener Rank

Heb je Discord? Wat is je naam (met hashtag)?
    Kim#7690

Wat weet je over Harry Potter? Hoeveel (fan)films en boeken heb je gekeken/gelezen?
    IK heb 4 boeken en 4 films gekeken vorige week. Ik had alles al eerder gelezen en gezien maar dat is al heel lang geleden.

Hoeveel tijd kan je op de server doorbrengen per dag? Op welke uren speel je meestal?
    Ik kan altijd online zijn maar met school is dat een ander verhaal, maar ik weet mijn nieuwe rooster nog niet.

Als er een speler zou spammen, wat zou je dan doen?
    Ik zou hem eerst vragen of hij wilt stoppen met het spammen als hij daarna toch doorgaat geef ik hem een officiele warn

Wat zou je doen mocht iemand adverteren voor een andere server in de chat?
    Ik zou hem zeggen dat er op de server niet geadverteerd mag worden voor andere servers en hem een perm. ban geven

Wat zou je doen mochten twee personen ruzie maken in de chat?
    Ik zou vragen of ze hun ruzie ergens anders zouden willen uitvechten en niet het speelplezier van andere verpesten ermee

Schrijf 100-300 woorden met als boodschap waarom je staff zou willen worden? Schrijf ook waarom we jou moeten nemen.
    Ik ben nu al lang online op DreamWorldMC, en soms vragen mensen mij dingen waar ik ze mee kan helpen, en dat is eigenlijk best wel leuk want ik help mensen graag, dus ik denk dat ik mijzelf goed kan plaatsen in het staff team.
    Ik zou ook graag Helper willen worden omdat ik het staffteam zou willen helpen en omdat ik soms helaas zie dat mensen de regels overtreden en dat er dan geen staff online is (Behalve jefkedebeer)
    Ik speel ook al een tijdje op de server en wil zelf wat bijdragen op de server .
    Ik hou er zelf ook van om mensen te helpen met vragen,problemen,mensen brengen naar bepaalde locaties met questen .
    Warns/Bans heb ik zelf niet maar voor helper maak dat denk ik niet heel veel uit.
    Ik ben de laatste tijd ook wat actiever op discord dus als mensen daar vragen zouden hebben zou ik ze ook nog altijd kunnen beantwoorden.
    Sommige mensen die me kennen kennen me een beetje als een grapjas maar ik kan ook als het om dit soort dingen gaat seer sirieus zijn en ik ben niet zomaar om te praten om iemand geen warn of ban te geven als hij het wel verdient.
    Ik gedraag me ook als het om dit soort dingen gaat zeer volwassen,en probeer mensen sirieus te helpen als het om vragen gaat.
    Ik zal gelijk nog even men plus en min punten hier opschrijven (typen)

Pluspunter:
    +Vriendelijk
    +Respect naar anderen
    +Eerlijk
    +altijd bereikbaar op Discord daar heet ik Kim#7690

Minpunten:
    -Ik zit nu in men examens dus ik ben minder online dan normaal
    -Thuissituatie
    -Soms heel druk ( weet niet of dat een minpunt is maar ik zeg het maar evenn

Ik ben ook heel enthousiast hierover en ik heb super veel zin om het staff steam van Dreamworld (leukste Harry Potter Server) te versterken als ik aangenomen zou worden

Als iemand nog toevoegingen weet voor men solicitaite zoals plus en min punten of iets wat ik nog in men sollicitatie moet zetten zou ik dat graag willen horen.

Bedankt voor het lezen van men sollicitatie en vergeet vooral geen reactie achtergelaten wat je ervan vond en vergeet ook niet om op de poll te stemmen.
  2. donavan121898

donavan121898 Admin Staff Member Admin Professor

Beste Kim,

Ik zie je redelijk veel online op de server en op discord.
    Waar je nog even naar moet kijken is je grammatica.
    Voor de rest prima sollicitatie.

Share This Page