1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Staff Sollicitatie PoekkieDeDonut/ Kim

Discussion in 'Sollicitaties' started by Kim, Aug 1, 2018.

?

Vinden jullie mij in het Dreamworld Staff team passen?

1. Ja

2 vote(s)
    66.7%
  2. Nee

0 vote(s)
    0.0%
  3. Misschien

1 vote(s)
    33.3%
Multiple votes are allowed.
  1. Kim

Kim

Wat is je ingame naam?
    PoekkieDeDonut

Hoe oud ben je?
    15 jaar oud. ( Ik word op 27 juni 16).

Hoe lang speel je al op DreamWorld?
    Ik speel al zo'n 0,75 jaar op DreamWorld.

Ben je ooit staff geweest op een andere server? Zoja, op welke servers en welke positie bekleedde je?
    Ik ben op verschillende servers staff geweest. Op allemaal minetopia servers. Ik heb zelf ook een server.

Heb je momenteel een rank op DreamWorld? Plan je een rank te kopen?
    DIT IS NIET VERPLICHT EN BEÏNVLOEDT ONZE KEUZE NIET!

Ja ik heb nu de DooDDoener Rank

Heb je Discord? Wat is je naam (met hashtag)?
    Kim#7690

Wat weet je over Harry Potter? Hoeveel (fan)films en boeken heb je gekeken/gelezen?
    IK heb 4 boeken en 4 films gekeken vorige week. Ik had alles al eerder gelezen en gezien maar dat is al heel lang geleden.

Hoeveel tijd kan je op de server doorbrengen per dag? Op welke uren speel je meestal?
    Ik kan altijd online zijn maar met school is dat een ander verhaal, maar ik weet mijn nieuwe rooster nog niet.

Als er een speler zou spammen, wat zou je dan doen?
    Ik zou hem eerst vragen of hij wilt stoppen met het spammen als hij daarna toch doorgaat geef ik hem een officiele warn

Wat zou je doen mocht iemand adverteren voor een andere server in de chat?
    Ik zou hem zeggen dat er op de server niet geadverteerd mag worden voor andere servers en hem een perm. ban geven

Wat zou je doen mochten twee personen ruzie maken in de chat?
    Ik zou vragen of ze hun ruzie ergens anders zouden willen uitvechten en niet het speelplezier van andere verpesten ermee