1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[Onderhoud] Anno 984

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Grammatica, Jan 23, 2018.

?

Zouden jullie anno weer gaan spelen als deze update succesvol verloopt?

1. Ja

2. Nee

3. Zie ik wel

Results are only viewable after voting.
  1. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Je kan ook gwn zorgen dat tnt alleen ontploft in Claimed zones.
  2. dat is juist het probleem denk ik dan gaan mensen ECHT griefen want je hebt dan vuur bogen die mensen op de tnt gaan schieten dus de kastelen gaan stuk
  3. Mexicaan

Vgms weet je niet wat factions.
  4. ik heb het soort vfan op een server waar ik het ip niet van ga noemen gespeelt en ik "haat" survival en ik kon toen niet zo goed pvpen wat ik nogsteeds niet kan en ik heb video's gezien dus ik weet het best wel
  5. Mexicaan

facepalm*

Wat jij hebt gespeeld is geen factions. Ik zal het eerder beschrijven als 'NOOB FACTIONS'. Dit hier is een eerder matige base op een faction server. Ik denk eerder dat jij miss Factions SMP hebt gespeeld.

Attached Files:

6. het was ook maar eventjes ik was neit eens aan een base toegekomen en het is een server die redelijk bekend is onder een bepaalden groep maar het is zeker een goede server met een als een goede faction server
  7. Mexicaan

Factions is een base maken geen gat in de grond lmao
  8. dat weet ik dat Factions geen gat in de grond en ik zeg al ik ben niet TOE gekomen aan base maken
  9. Mexicaan

in een normale fac wereld zie je bijna geen gegrief. Maar als je een gat in de grond verstopt zal dat wss wel zijn. Want dat is anders onmogelijk te vinden.
  10. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Mexicaan plz stop met dat factions gedoe... Dreamworldmc is geen factions server en zal het hopelijk nooit worden en die base die je net toonde zal wss gemaakt zijn op een server waar je gens kan kopen en bijna geen werk kost wat best stom is. Noob factions is voor jou factions waar je werk, tijd en moeite moet in steken om ver te komen en niet alles via gens bouwen en afk farmen. En afk farmers is niet zo gezellig... Ik zie ook niet echt factions met Harry potter gecombineerd worden.
  11. Mexicaan

Mogen we nog niet een discussie maken. Je pubtbis dat je denkt dat er veel gaten gaan zijn in de gron door factions. Dit zal je eigenlijk alleen zien bij bases of warzone.
  12. donavan121898

donavan121898 Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Professor

Ik stel voor deze discussie te stoppen.
    Aangezien het toch niet gaat gebeuren en het geen nut heeft erover door te gaan.
  13. Mexicaan

Ik heb nooit gezegd dat ik factions wou. Vond het een goed idee. Ik probeer gwn hem duidelijk te maken. Dat in een factions weinig in de normale wereld gegrieft wordt.

Share This Page