1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nieuw Event?

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Grammatica, Nov 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misschien is het leuk om het project van Zwerkbal door te gaan zetten? Dat de afdelingen tegen elkaar gaan strijden via zwerkbal.
  2. Wij zijn dit al een soort van aan het uitwerken alleen met andere onderdelen voor meer info;
    https://discord.gg/c7McSKK
    Dit is wel een goed idee voor Seizoen 2 (als dat ooit komt)
    Last edited: Nov 18, 2017
  3. Dreuzel Defender. Je hebt 3 teams; Dooddoeners, Tovenaars en Dreuzels.
    Dreuzel kits;
    Dreuzel (speler en hoger): Kleren (leather Armor), geweer (bow) en wapens zoals zwaarden.
    Leger (speler en hoger): leger kleren (iron armor), geweer (bow) en wapens zoals speren, zwaarden en bazooka's (kan via wand plug-in gemaakt worden).
    Lijfwachten van Minister (SNUL): speciale kleren (iron armor) geweer (bow) en wapens zoals Bazooka's en kanonnen
    Tovenaar kits;
    Tovenaar (speler en hoger): Wand en tovenaarskleren (spells kan staff bepalen)
    SVP (SVP): Wand, morph (kat), speciale staf (Harry Potter) en speciale SVP kleren (leather armor) (spells kan staff bepalen alleen krijgen zij Volendi erbij)
    Schouwer (Schouwer): Wand, morph (dwaaloog), speciale staff (dwaaloog) en speciale Schouwer kleren (iron armor) (spells kan staff bepalen alleen krijgen zij Volendi en Mors Mordre erbij).
    Stichting Huiself voor Inburgering en Tolerantie (SHIT): wand, morph (huiself) (spells: kan staff bepalen
    Dooddoener (Dooddoener): Wand, speciale kleren (leather armor) (spells: kan staff bepalen)

Het doel van het spel is proberen de Dooddoeners te stoppen die proberen de Minister te vermoorden (een stafflid dat vermomt rondloopt als Dreuzel of Leger). Je zou de Minister kunnen herkennen door zijn hoed en zijn lijfwachten die altijd dicht in de buurt van hem zijn. Als de Minister is vermoord is het spel niet afgelopen. Dan is het doel om ervoor te zorgen dat de vise minister het niet vermoord word, omdat hij anders het land verder zal leiden (dit zal ook een stafflid zijn dat pas actief word verdedigt als de minister dood is). Let goed op of je nou een Dreuzel een Tovenaar of een Dooddoener bent, want dan kan je zien wie er de Minister is en wie de vise is zodat je deze kan verdedigen.

note: 1 of 2 staffleden spectaten in Vanish de Minister en broadcasten als hij dood is: [Broadcast] De Minister is dood.
    Dit gebeurd hetzelfde als de vise minister dood is en dan is het spel afgelopen.
    Last edited: Nov 18, 2017
    • Like Like x 1
  4. ItsGwnMikai

ItsGwnMikai Oud-Staff Oud-Staff

Maybe is het leuk om voor alle spelers dat ze samen een groot&moeilijk doordachte raadsels moeten uitwerken.. En dat overal hints kunnnen zitten door de volledige map.
  5. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Dat gaat te veel chaos zijn. Misschien beter in kleine groepjes?
  6. Mexicaan

Beetjr P2W met de rankjes
  7. Zeg maar wat ik moet aanpassen dat pas ik het gelijk aan. De SVP en Schouwer rank laat ik, want die zouden zich er in het echt ook mee hebben bemoeit
  8. Mexicaan

Het is gwn net BOH maar dan heb gwn mëerdere ranks.
  9. Het kan ook een soort Dooddoener (zombie) apocalyps in Zweinsveld worden!
  10. De Huis-Elfen wss ook dan
  11. of miss gwn iets van dat de tovenaren als het ware naar de toekomst gaan ofz daarmee bedoel ik dat er modernere dingen zijn verder mag staff dit Bepalen
  12. Nope. Jullie doen helemaal geen Zwerkbal, en ik zeg jullie, je weet niet hoe moeilijk het is om het te maken. Als jullie het konden doen in Seizoen 2, dan zou het nu al lang in de game zijn
  13. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Hij heeft het ook niet over zwerkbal?
  14. Het kan ook bijvoorbeeld:
    Team groen: max 25 personen
    Team rood: max 25 personen
    Team blauw: max 25 personen
    Team geel: max 25 personen
    Want ik neem aan dat er niet 100+ mensen zijn.
  15. We hebben het over triwizard tournament
  16. Mexicaan

@XDutchPvperX moeilijk in te schatten. als iemand streamt of niet.
  17. Zijn er ooit 100+ online geweest?
  18. Bij streams wel zo’n beetje
  19. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Nee
  20. Zeker waar!!! Zwadderich is altijd al in de minderheid geweest...
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page