1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nieuw Event?

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Grammatica, Nov 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

hallo tovenaars en heksen van Dreamworldmc!

Wij als lead willen graag weer een event organiseren. Maar we kunnen helaas niets bedenken. We hebben al een aantal keer het BOH event gedaan en willen dit keer iets anders. We hadden wel een paar ideeen maar dit was moeilijk om uit te werken.

Nu vragen wij jou om tips! Of nieuwe events! Laat Vanalles achter in de reacties! En misschien zie je jouw event wel terug in de server en verdien je een plekje in het eventteam!

Alvast bedankt
    • Creative Creative x 1
  2. Een event over me fanclub:p laat me raar zijn ke
    • Dislike Dislike x 2
    • Like Like x 1
  3. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Misschien het familliesysteem en dan een koTH met spreuken.
    • Like Like x 2
  4. Wat is koTH
  5. Misschien tovenaarsoorlog:
    Griffoendor vs Zwadderich vs Ravenklauw vs Huffelpuf. Dat elke afdeling een eigen soortvan base heeft en dat er een NPC poppetje met veel hp in iedere base staat en als die dood is respawnt je afdeling niet meer.
    • Like Like x 3
  6. jesseke55

jesseke55 Oud-Staff Oud-Staff

King of The Hill
    • Informative Informative x 1
  7. xItzThijs

xItzThijs Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Deze ideeën vind ik wel tof!
    • Agree Agree x 3
  8. xItzThijs

xItzThijs Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Slaat weer nergens op dit... reageer volgende keer gewoon met een serieus antwoord aub.
  9. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

Wel Nice, soort eggwars word het dan, of soort walls. Maar Griffoendor zal bijvoorbeeld in meerderheid zijn en zwaddderich in minderheid. Ook gaat het coderen erg lang duren
  10. Remodify

Remodify Head-Architect Staff Member Head-Architect

Triwizard tournament.

Fase 1.

Moeten mensen 3 dropper levels voltooien.

Fase 2.

Onderwater doolhof met guardians en ze moeten iets uit de bodem pakken uit een chest en terug naar boven met een bepaalde tijd anders verdrink je.

Fase 3.

Maze met monsters en players die elkaar kunnen attacken.

Hoe we dit gaan doen:

Eerst organiseren we Fase 1, alle mensen die de 3 dropper levels in een bepaalde tijd niet halen mogen niet naar Fase 2 de andere wel. En dan ook zo voort met Fase 2 en 3.
    • Like Like x 1
  11. Het is wel leuk. Maar ik vind het zelf leuker om iets tedoen waar je je wand voor kan gebruiken.
  12. Remodify

Remodify Head-Architect Staff Member Head-Architect

In Fase 3 moet je je kunnen beschermen tegen monsters en players, daarvoor kan je je wand gebruiken.
  13. Maar als dat gebeurd wordt het denk ik een heel klein event, want dat zijn soortvan minigames.
  14. NLgameboyNL

NLgameboyNL Oud-Staff Oud-Staff

Wat dachten jullie van een groot evenement, serverwide, dus met Harry Potter, PotterPvP en wellicht ook Anno (Wat dat dan ook moge worden), gecombineerd?
  15. Soort van Vuurbeker dus
  16. Dat alle tovenaars samen werken tegen de staff en lead
  17. Gaat niet lukken. En hoe wil je in gods naam Anno combineren?
  18. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Het is ook de vuurbeker

19. Das niet echt eerlijk, want de spelers zijn dan met een overtal of/en staff heeft dan allemaal OP spells. Maar ik denk niet dat alle staff meedoet, want ze moeten ook mensen in de gaten houden.
  20. Moet niet. En dit kan gebalanced worden.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page