1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Inventory Bug oplossen

Discussion in 'Algemeen' started by Mexicaan, Jul 11, 2018.

1. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Hallo, ik ben Mexicaan en de laatste tijd is er veel last van de inventory bug. We hebben geprobeerd deze te fixen. Dit loste tijdelijk het probleem op, maar we zien dat deze er nu terug is. Daarom hebben we een tijdelijk oplossing gevonden. (CREDITS ImTotallyCrazy)

Dit is een uitleg met stappen

1. Je Right-klikt je wand en ga naar een slot met een ''fake'' spell erin

2. Dit doe je todat hij van je ''fake'' spell slot gelijk automatisch naar je wand gaat

3. Als dit gebeurd gooi je al je spells in het vuur

4. Dan right klik je je wand nog 1x en als het goed is is je inv dan leeg behalve dan je wand

5. Zoniet doe dit nog een keer, het werkt niet in een keer!

Je zal terug naar je normale inventory gaan, maar ga niet direct terug naar je wand inventory. Zo kan je misschien het opnieuw hebben. Ook je spullen zijn weg deze kan je melden in deze post. Wij zullen proberen ze terug te geven.

Hopelijk verbeterd dit je speel ervaring
  2. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Ik heb mijn beloning na reset verloren
  3. Ik ben mijn gewaad verloren, De sleutel 1 en de 2 sleutel van steen der wijzen deel 6, En 9 galjoenen 1 sikkel, En 4 stuk steak en het beuzelvocht recept van toverdranken, En 1 potter crate key
    Last edited: Jul 12, 2018
  4. Ik ben mijn sjaal verloren, 5 galjoenen,2 sikkels en 2 stukken steak. Oh en mijn huiswerk voor verweer tegen de zwarte kunsten
  5. ik ben 9 galjoenen, 6 sikkels, 14 van die andere muntjes, de sleutel 1 en 1 sleutel van de steen der wijzen deel 6, 7 stuks aardappelen, recept voor beuzelvocht en 1 keer een vliegles. Oja en het boek van quest 6 en het begin.
  6. Ik heb weer invertory glitch en het lukt ook niet meer om het te fixen dus het zou fijn zijn als het lukt om dit te fixen. Ik ben vannaf 02:00 weg naar vakantie dus kan het zelf ook niet meer fixen. dus het zou fijn zijn als ik mijn spullen over ongeveer 2 weken weer krijg.
  7. Hoi ik ben AltijdZoutig, ik heb de glitch ook en ik ben kwijt geraakt : 13 galjoenen, 16 sikkels, 62 knoeten, alle gewaden, 4 steak en ja dat was het zo ongeveer
  8. Ja sorry meneer sneep! Mijn huiswerk is verdwenen door de inv bug!! XD
  9. (ik moet het helaas bijwerken omdat het me weer overkomt) het zijn inmiddels 15 galjoenen 26 sikkels 62 knoeten alle gewaden, 4 steak 3 notitieboekjes...

Share This Page