1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ingame Unban

Discussion in 'Unban aanvragen' started by ImranDoet, Jul 14, 2018.

1. ImranDoet

ImranDoet Oud-Staff Oud-Staff

Spelersnaam van de verbannen persoon ImranDoet
    De reden van het ban Het leaken van plugins.
    Naam van het stafflid die de ban heeft gegeven Bitfusion / Christophe
    Waarom wij de verbannen persoon moet unbannen

Ik heb spijt van wat ik heb gedaan en het was ruim 4/5 maanden geleden en in die tijd had ik een beetje het gevoel dat het hele staffteam tegen mij was. Ik vond dat een beetje oneerlijk na wat ik voor DW had gedaan en had toen de Classroom plugin geleakt, hier heb ik zoveel spijt van dat het niet uit te drukken is in woorden. Ik besef nu ook hoeveel schade ik dreamworld aan heb gedaan en begrijp het vast als deze unban wordt geweigerd.
  2. Woordenschat

Woordenschat Oud-Staff Oud-Staff

Ik vind zelf dat je geen unban verdient omdat het leaken van plugins onacceptabel is. Ik snap dat je boos kunt zijn maar als dit dan je reactie was op wat er gebeurde heb je het enorm slecht benaderd. En een simpel berichtje zoals: 'Ik heb spijt' maakt dat voor mij in ieder geval niet goed. Ik weet niet hoe de lead erover denkt maar ik vind zelf dat je nog eventjes gebanned mag blijven.

Mvg, SidneyOtter/iFullHarted
    Oud-Mod DW
  3. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Persoonlijk vind ik dat iedereen een tweede kans verdient ook al is het leaken van een plugin niet het beste, maar iedereen maakt fouten als hij boos is. Iedereen doet iets anders met zijn woede en helaas was dit één van de slechtste dingen die je gedaan kunt hebben. Ik vind dat lead je een tweede kans moet geven en je een strafvermindering of unban moet geven.
  4. ImranDoet

Bedankt @jefkedebeer.

Ik heb zoveel spijt van wat ik gedaan heb dat ik zelfs mijn diensten als dev aanbied aan dreamworld als ik uberhaupt unbanned word.
  5. Woordenschat

Woordenschat Oud-Staff Oud-Staff

Ze gaan je echt niet weer willen als Developer na het leaken van plugins.
  6. ImranDoet

Dat zeg ik ook niet. ;)
    • Winner Winner x 1
  7. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

geef me een goede rede om je te unbannen
  8. ImranDoet

Ik wil gewoon weer spelen en heb heel erg veel spijt.
  9. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

10. ImranDoet

Ik ben bij deze server geweest sinds day one en heb de server van niets naar 50 pelers per dag zien gaan. Ik heb mijn rol als developer heel erg misbruikt omdat ik dacht dat alles door de vingers gezien werd. Hier heb ik heel erg spijt van en dat zie ik jammer genoeg nu pas in.
    • Dislike Dislike x 1

Share This Page