1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ideeetje

Discussion in 'Suggesties' started by QuincySBL, May 2, 2018.

1. Hallo mensen van Dreamwordl mc

Ik zat laast te denken aan Rita Pulpers, een journalist bij de ochtendprofeet. En ik dacht: wat als ik samen met nog een paar mensen kleine berichtjes ga maken voor een “ochtendprofeet”

*Uitleg*
    Hier op het forum heb je een kopje genaamd ochtendprofeet, als ik en een paar mensen als er iets gebreurd op DW (in dit geval NewHP!) schrijven we daar een artikel over onder het kopje Ochtendprofeet, en vertellen we de laatste roddels! (Grapje)

Ik denk dat het niet word doorgevoerd, maar ik vind het een creatief idee. En ik hoop dat het besproken word.

Mvg,
    QuincySBL
    Last edited: May 2, 2018
  2. Hey,

Ik vind het een redelijk idee. Maar je weet nooit zeker hoe iets in de praktijk gaat. En nog een klein inhoudelijke aanpassing. Ik zou Geen weekelijkse blad uitgeven ivm bijna niks te vertellen. Maar per artikel het doen. bijvoorbeeld een artikel van alles wat al bekend is van newHP.
    Veel Suc6 in iedergeval.
  3. Dank u Zoekloos, ik zal het aanpassen, en nog gefeliciteerd met jr developer.
  4. donavan121898

donavan121898 Admin Staff Member Admin Professor

Meestal als er nieuws is over de server zet een lead member het in de ochtendprofeet op het forum.

Share This Page