1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Hoe begin je op DreamworldMC?

Discussion in 'Wiki' started by Pieter_077, Apr 5, 2018.

1. Deze Topic gaat over Hoe je bij het Kasteel van Zweinstein komt!

Wat te doen als je de server joint?

Normaal gezien spawn je bij het huis dat Ligusterlaan 4 heet.(als dat niet is doe /avadakill). Daarna moet je rechtermuisknop doen op de NPC dat als naam 'Oom Herman' heeft. Daarna staat er in de schat:

1. Steen der wijzen - deel 1.

2. Gevangene van Azkaban - deel 1

3. Stop

Als je dit ziet moet je '1' typen in de chat. Waardoor er staat 'Ja of nee' van onder. Hierna moet je 'JA' typen als je wilt beginnen om naar Zweinsveld te gaan.

Hoe ga ik naar de Lekke Ketel?

Als je dit doet. Moet je naar de Lekke Ketel gaan. Dit doe je door naar buiten te wandelen en dan het Glowstone te volgen dat zich op de weg begeeft. De dingen die je onderweg tegen komt negeer je. Als je op het einde van het Glowstone bent, moet je ergens naar binnen. Normaal gezien staat daar een grote NPC Hagrid daar klik je op.

Hoe geraak ik verder richting King's Cross?

Hiervan krijg je de brief van dat je naar Zweinstein mag en een wand ticket. Die ticket moet je gaan inruilen op het einde van de Wegisweg, Net voor Goudgrijp. Daar moet je je wand ticket inruilen voor je wandbox. Dan scroll je over je Box dat je krijgt. Hier krijg je normaal een toverstok van. Met deze Toverstok kun je nu alleen maar Flippendo doen.

Hierna ga je naar madame Mallekin. Dit is een paarse winkel die zich in het begin van de Wegisweg bevind. In deze winkel koop je je gewaden bij de kisten die verspreid staan in de winkel. Als je dat gedaan hebt, verlaat je de Wegisweg en de Lekke Ketel.

Je volgt nu het glowstone weer tot je pompoenen ziet die volg je tot de ingang van het station.

Hoe geraak ik in Zweinsveld?

Je loopt in het station en dan zie je in de verte 2 NPC staan. je klikt op degene die Molly heet. Dan loop je door de muur die je voor je ziet. En dan kom je uit op het perron 9 3/4. Hier loop je Langs de trien tot je de ingang ziet. Hier ga je in en klik je op het Bordje dat naast de conducteur staat. Dit brengt je naar Zweinsveld.

Hoe geraak ik in Zweinstein?

Als je dit allemaal hebt gedaan. kom je op het Perron van Zweinsveld uit. Hier staan normaal pijlen. Deze pijlen moet je volgen tot je aan de bootjes komt. Hier spring je in. Dit brengt jen normaal naar het botenhuis.

In het botenhuis staat normaal een grote ingang daar loop je uit. En dan zie je een 'trap' die loop je op. Hierna zie je een sportvan grasveldje dat loop je op. Je kan vanaf hier de ingang van de Grote Zaal binnen gaan. Maar voor je de Grote Zaal binnen kan moet je op Anderling klikken.

Hierna loop je naar de Sorteer hoed. Klik je op de Sign van de Sorteerhoed en Sorteren maar!

HANDIGE TIP: gebruik /q(uest) Als je vast zit!
    Last edited by a moderator: Apr 6, 2018

Share This Page