1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Eerste video van DreamWorld online

Discussion in 'Media' started by MightyChef, Oct 14, 2017.

1. Beste spelers en staf leden
    ik heb vandaag een eerste video van de server gemaakt
    en ik vindt hem goed gelukt
    ik zou het fijn vinden als jullie hem willen bekijken en zeggen wat jullie er van vinden tips en commentaar is welkom
    Vriendelijke Groet MightyChef
    Filmpje:
  2. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Die 90% zou ik wel mee oppassen want er zijn meer belgen als je denkt bv: ik, Thijs, Christophe, Samagamer etc.
  3. Zit er geen copyright op die muziek?
  4. Leuk dat je video's maakt op de server! Echter moet je wel opletten dat je je aan de regels houd en dat je niet te veel kritiek geeft (wat je niet doet). Nog veel succes met je video's!
  5. Nice vid ga zo door
  6. IndianaRavi

IndianaRavi Oud-Staff Oud-Staff

Ik zag dat je op t begin een cinematic stukje wilde doen, bij je instellingen kan je net zoals bij de zoom van Optifine dat smooth effect krijgen zonder in te zoomen, maakt t net wat fijner. Misschien ook ietsje blijer praten dan word t meteen een stuk leuker om te kijken ;) neem een voorbeeld aan cis :) (btw dit zijn tips en geen negativiteit) ohja en de muziek is copyright
  7. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Nice video maak zeker meer video's!
  8. Mexicaan

@Jefkedebeer niet op post replyen die al oud zijn. Deze speler is al gequit volgens mij
  9. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Oh de tijd gaat best snel xD
    Maar dat hij gestopt is betekent niet dat hij geen vids meer moet maken buiten deze server?
  10. Hey! Welke shaders gebruik je?
  11. Mexicaan

niet reageren op oude post de regel telt voor iedereen.

Share This Page