DreamWorld Dueleer Bond

DreamWorld Dueleer Bond
D.W.D.B

Hallo iedereen, dit is de officiele post van de DreamWorld Dueleer Bond
Ons doel is om grote dueleer evenementen te organiseren en het jullie naar je zin te maken
Dit gaat huidig volledig vanuit de spelers, dit word dus NIET door de server georganiseerd

Wij organiseren meerdere evenementen, van simpele wedstrijdjes tot een hele competitie
Ik zie sommige van jullie al denken, ik wil niet meedoen, de mensen die afgestudeerd zijn winnen het allemaal
Maar nee, dit is niet zo, wij maken het eerlijk, wij proberen voor elke wedstrijd de goede spells uit te zoeken die alletweede teams hebben

Hoe werkt onze competitie?
In de competitie zitten een aantal teams/mensen
om de zoveel dagen word er een wedstrijd gespeeld, soms meerdere op 1 dag
dit is over het algemeen een 1v1 duel
indien je wint krijg je 1 punt op de ranglijst, indien je verliest krijg je er 0
je speelt tegen iedereen 1 keer in de tijd van de compititie
de kanidaat met de meeste punten aan het einde van de compititie wint een prijs

indien een kanidaat een regel overtreed krijgt deze een strafpunt, indien je 3 strafpunten hebt word je uit de compititie verwijderd

Hoe verloopt een wedstrijd?
we beginnen met het plot open zetten voor bezoek.
dan kun jij jouw kaartje kopen(50 galjoenen) bij onze kaartjes verkoop of indien jij deze al had naar binnen gaan
indien er genoeg mensen binnen zijn begint de presentator van de wedstrijd met praten in onze discord
op een bepaald tijdstip zullen de 2/4 kanidaten de arena instappen en begint de wedstrijd
tijdens de wedstrijd zal de presentator de taak van omroeper op zich nemen
er zullen meerdere van onze werknemers tijdens de wedstrijd kijken of niemand de regels overtreed
als de wedstrijd is afgelopen word iedereen naar de uitgang begeleid
de ranglijst word hierna bijgewerkt door mij(Ilomiswir)

Hoe neem ik deel?
Het is heel simpel, stuur mij een berichtje op discord met de volgende informatie:

MC Naam
Je afdeling
Je leerjaar
Tijden dat je vaak online bent

Mijn discord: Ilomiswir | Joep#6283

Medewerkers:

Founder: Ilomiswir
Eigenaar: Ilomiswir

Presentator:
Geen

Kaartjes verkoop:
Geen

Verdere hulp:
Geen

Indien jij mee wilt werken aan dit project kun je me een bericht sturen op discord: Ilomiswir | Joep#6283

Discord: https://discord.gg/NPvWf2G

Meer informatie komt binnekort

Laatst bewerkt:

Bitfusion

Owner
Medewerker
Owner
Fantastisch idee dat er clubjes opgericht worden! Echt leuk om deze roleplay te zien! Misschien kunnen we een spraakkanaal op discord maken?

Zeker een goed idee. Ik was zelf ook al aan het denken voor zoiets, alleen is jullie initiatief veel beter. Tof dat door hoisings dit is mogelijk gemaakt. Ik zou graag meehelpen met de ticket verkoop!

DreamWorld Dueleer Bond
D.W.D.B

Hallo iedereen, dit is de officiele post van de DreamWorld Dueleer Bond
Ons doel is om grote dueleer evenementen te organiseren en het jullie naar je zin te maken
Dit gaat huidig volledig vanuit de spelers, dit word dus NIET door de server georganiseerd

Wij organiseren meerdere evenementen, van simpele wedstrijdjes tot een hele competitie
Ik zie sommige van jullie al denken, ik wil niet meedoen, de mensen die afgestudeerd zijn winnen het allemaal
Maar nee, dit is niet zo, wij maken het eerlijk, wij proberen voor elke wedstrijd de goede spells uit te zoeken die alletweede teams hebben

Hoe werkt onze competitie?
In de competitie zitten een aantal teams/mensen
om de zoveel dagen word er een wedstrijd gespeeld, soms meerdere op 1 dag
dit is over het algemeen een 1v1 duel
indien je wint krijg je 1 punt op de ranglijst, indien je verliest krijg je er 0
je speelt tegen iedereen 1 keer in de tijd van de compititie
de kanidaat met de meeste punten aan het einde van de compititie wint een prijs

indien een kanidaat een regel overtreed krijgt deze een strafpunt, indien je 3 strafpunten hebt word je uit de compititie verwijderd

Hoe verloopt een wedstrijd?
we beginnen met het plot open zetten voor bezoek.
dan kun jij jouw kaartje kopen(50 galjoenen) bij onze kaartjes verkoop of indien jij deze al had naar binnen gaan
indien er genoeg mensen binnen zijn begint de presentator van de wedstrijd met praten in onze discord
op een bepaald tijdstip zullen de 2/4 kanidaten de arena instappen en begint de wedstrijd
tijdens de wedstrijd zal de presentator de taak van omroeper op zich nemen
er zullen meerdere van onze werknemers tijdens de wedstrijd kijken of niemand de regels overtreed
als de wedstrijd is afgelopen word iedereen naar de uitgang begeleid
de ranglijst word hierna bijgewerkt door mij(Ilomiswir)

Hoe neem ik deel?
Het is heel simpel, stuur mij een berichtje op discord met de volgende informatie:

MC Naam
Je afdeling
Je leerjaar
Tijden dat je vaak online bent

Mijn discord: Ilomiswir | Joep#6283

Medewerkers:

Founder: Ilomiswir
Eigenaar: Ilomiswir

Presentator:
Geen

Kaartjes verkoop:
Geen

Verdere hulp:
Geen

Indien jij mee wilt werken aan dit project kun je me een bericht sturen op discord: Ilomiswir | Joep#6283

Discord: https://discord.gg/NPvWf2G

Meer informatie komt binnekort

Zhyrapian
Zwadderich
Eerste jaars
Middag/avond
.

Wil wel helpen opzich

Bovenaan