1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Aangifte xItzThijs

Discussion in 'Spelers rapporteren' started by NLgameboyNL, Apr 28, 2018.

1. NLgameboyNL

NLgameboyNL Oud-Staff Oud-Staff

Naam: xItzThijs
    Datum: 26-04-2018
    Reden: Ongepast gedrag & taalgebruik
    Bewijs: https://gyazo.com/90130d6a09635e152a08f61caa86c051
    https://gyazo.com/9654d373f4087955e25c73d56d97afc8
    https://gyazo.com/7868b513448b0d32d2867b754bb94292
    https://gyazo.com/f3c602edd5af95a6fef585fab2e79eac
    Dit is ook terug te lezen in de logs van de server, als ik het goed heb.

Ik vind dit niet gepast, al helemaal niet door een stafflid. Mocht hier niks mee gedaan worden, hoop ik dat de desbetreffende xItzThijs dit was zal lezen en zijn fouten zal inzien.

Mvg,

(Kal)Koen(kie)
    Ex-Hoofdmonitor
    Last edited: Apr 28, 2018
    • Funny Funny x 1
  2. Chin_077

Chin_077 Admin Staff Member Admin Architect

Bedankt voor je aangiften, het word besproken
  3. lolCreepymc32

lolCreepymc32 Oud-Staff Oud-Staff

Zoals ik het hier al in de discordserver over heb gehad, je moet wel iets pikken.. hij heeft het recht om zijn mening te delen en dit recht gebruikt hij. Omdat het een staff lid is is het misschien wat minder slim om dit te doen. Maar het zou niet verboden moeten zijn.. je schiet hier niet veel mee op @NLgameboyNL. Dus verspil je tijd er niet aan man...
  4. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Dit gaat verder dan enkel mening uiten, in het eerste screen is te zien dat er word gescholden, met bijvoorbeeld "Teringlijer"
    en dan om het simpel te houden, schelden is tegen de regels en moet dus bestraft worden
  5. Nou geen Thijs dan maar zn "straf" ik vind dat je hem niet te hard moet aanpakken, het komt namelijk door koen zelf. en dat weet hij echt wel.
  6. xItzThijs

xItzThijs Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Dat moet zeker niet lol. Zoals je weet is schelden in staffchannel toegestaan. En veel verder dan een mening uiten? Ik zeg toch bijv niet iets als: "koen mag dood vallen want niemand zal hem missen." Dat zou namelijk verder gaan.

Overigens is het sws nog best triest dat staff chat hiervoor wordt gebruikt. Maarja... wat verwacht je..
  7. En oh ja koen, als je het toch allemaal al zo “slecht” hebt ga dan de mensen zoals thijs en ..... niet naaien. Je kunt de puntjes zelf wel invullen. Daarbij vind ik het ook nog uiterst zielig dat je de chat gaat screenen en het dus gwn opzoekt. Heb dan ballen en spreek hem er een keer op aan.
  8. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Het zou fijn zijn als er hier geen discussie word gehouden over dingen waar veel mensen geen weet van hebben.

Persoonlijk vind ik het niet kunnen wat Thijs allemaal zegt over Koen terwijl Koen er niet eens bij was en alles al opgelost was. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden dat wanneer alles opgelost is dat je nog altijd zwart gemaakt word. Bijna iedere keer als ik Thijs on zie, probeert hij Koen zwart te maken of gaat privé informatie/vertrouwde informatie doorvertellen aan medespelers.
  9. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Je zegt dat het door koen zelf komt, maar koen heeft niet besloten dat thijs hem moest uitschelden?
    Thijs heeft zelf besloten dat hij koen ging uitschelden, misschien had het een aanleiding die veel met koen te maken had, maar het komt niet door koen dat thijs scheld

Het verschild niet enorm veel, tering is een ziekte, waar mensen eerder dood aan gingen, het is een tijdje de grootste 'volkziekte' geweest, waar enorm veel mensen aan stierven, dus inprinciepe wat je zegt is wel dat hij dood mag vallen
    • Informative Informative x 1
  10. xItzThijs

xItzThijs Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

"Elke keer" wow dit was 1 keer, miss nog 1 andere keer. Verder is het onzin.

Maar dan nog, mijn mening over koen en zijn daden is duidelijk, dat zal hoe dan ook niet veranderen.
    Ik heb dit besproken met Christophe dus het is over.
    Deze zinloze discussie ga ik nu ook niet voortzetten aangezien mij dat is gevraagd.
  11. NLgameboyNL

NLgameboyNL Oud-Staff Oud-Staff

Ik vraag mij af wat AltijdZoutig bedoelt met "Het is zijn eigen schuld", want ik en degene wier naam op de puntjes ingevuld zou moeten worden, ik neem aan dat je die persoon bedoelt tenminste, zijn beiden van mening dat de eerdergenoemde xItzThijs was die dit alles begonnen is, ik heb deze aangifte gedaan op haar aanraden, daarom wil ik graag weten wat xItzThijs zijn probleem met mij is.
  12. lolCreepymc32

Een aangifte heeft bewijsmateriaal @jefkedebeer. Dit bewijsmateriaal zou genoeg moeten zijn om te begrijpen waar het over gaat, dus vandaar dat wij hier over discussiëren. Al kom jij bij de politie met bewijsmateriaal en een verhaal ga je er niet vanuit dat ze het hele verhaal erachter weten, dit word door jouw aangifte duidelijk. Wij hebben dus al het recht om onze mening hier over te uiten. Hierbij komt nog dat hij aangifte doet over het taalgebruik van Thijs. En dus niet hun gehele verleden. En dit vind IK dus redelijk laf. Als je zoiets niet kunt pikken kom je niet ver in de wereld. Dit is trouwens geen aanval op u. Dus bekijk het ook niet zo.
    Last edited: Apr 29, 2018
  13. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Het gaat er meer om dat Thijs steeds vaker aan het roddelen was over Koen en meestal wanneer hij niet on was. Als hij on kwam werd hij door heel wat mensen aangesproken van '"Ja wat heb je gedaan enzo" Wat niet bepaald leuk is het is ook deel van het verleden, Koen wou dit onder andere stoppen door afstand te nemen van DW, maar Thijs blijft zelfs na die stap nog altijd roddelen wat ik best spijtig vind. Wat moet Koen dan doen om er voor te stoppen dat Thijs stopt met hem zwart te maken?
  14. lolCreepymc32

Het is zeker zwak dat Thijs dit doet. Maar dit kan lijkt mij met een goed gesprek afgehandeld worden en je hoeft hier niet zo een groot iets van te maken. Tuurlijk het is best sneu dat Thijs er maar mee doorgaat, maar ik vindt het ook redelijk sneu dat je iemand hiervoor 'aangeeft'. Ik hoop dat ze er beide normaal mee om kunnen gaan anders zou je ze maar gewoon hun gangetje moeten laten gaan buiten deze server. Ik hoop dat ze t een beetje snel oplossen.

Share This Page