Professor Sollicitatie

Discussion in 'Afgewezen' started by Dheagron, 17/10/18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dheagron

Dheagron

Speler

Wat is je IGN? (in game naam)
    Mijn ingame naam is Dheagron.

Wat is je leeftijd?
    Ik ben 14 jaar oud

Hoeveel lessen heb je ongeveer gevolgd op New HP?
    Ik heb ongeveer 40 lessen gevolgd.

In welk vak zou jij les willen geven?
    Ik zou graag in Voorspellend Rekenen en Toverdranken les willen geven.
    Ik zou ook wel in andere vakken les willen geven, bijvoorbeeld Geschiedenis Van Toverkunsten.

Heb jij al eerdere ervaring als docent?
    Nee, jammer genoeg heb ik nog geen ervaring opgedaan in het lesgeven.

Wat vind je dat er beter kan aan de huidige manier van lesgeven? En wat moet juist zo blijven?
    Dat je altijd een opstel moet maken en dat je niet altijd een 10 krijgt.

Wat er bij moet is bij Toverdranken dat je ook nog een opstel moet maken want je krijgt bijna altijd een 10 voor Toverdranken.

Schrijf een voorbeeld les (200-300 woorden, Alleen theorie lessen zijn toegestaan)
    Hallo allemaal, welkom in het lokaal van de Geschiedenis van Toverkunsten!
    Heeft iemand een idee waar we het vandaag over gaan hebben?
    Leerling: Ik denk Zweinstein.
    Ja, we gaan het vandaag hebben over Zweinstein.

Zweinstein is een Britse Toverschool in het noorden van Schotland.
    Er komen studenten uit de Verenigde Koninkrijk en Ierland.
    Het kasteel ligt in de bergen, in de buurt van een meer. De ware locatie kan nooit worden ontdekt,
    omdat de school wordt beschermd door de krachtigste spreuken.
    Dreuzels zullen, wanneer ze naar de school kijken, een oud verlaten kasteel zien.
    Andere scholen worden ook beschermd door magie om niet ondekt te worden, maar ook om de leerlingen te beschermen.

Zweinstein is opgericht rond de tiende eeuw en wordt gezien als beste Toverschool van de Tovenaarswereld.
    Maar andere scholen zoals Beauxbatons Academie en Klammfels Instituut horen daar ook bij.

Kinderen met toverkrachten worden sinds hun geboorte al ingeschreven, en wanneer je elf wordt, krijg je een brief dat je naar Zweinstein mag.
    Wanneer een kind als Dreuzel wordt geboren worden de ouders geïnformeerd door een leraar van de school.

Heeft iemand een idee wie de oprichters van Zweinstein zijn?

Leerling van Huffelpuf: Helga Huffelpuf, Rowena Ravenklauw Zalazar Zwadderich en Goderic Griffoendor.
    Goedzo, 1 punt voor Huffelpuf!

Goderic Griffoendor, Helga Huffelpuf, Rowena Ravenklauw en Zalazar Zwadderich zijn de oprichters van Zweinstein.
    Zij hadden alle vier een eigen afdeling.

Kort na de oprichting van Zweinstein kreeg Zwadderich ruzie, want Zwadderich wou alleen leerlingen toelaten die volbloed zijn.
    Maar dat vonden de andere afdelingen niet goed, vooral Griffoendor was het daar niet mee eens.
    Daarna verliet Zwadderich de school.

Dit was de uitleg, nu mogen jullie een opstel schrijven.
    /turnin als je klaar bent!

Waarom wil jij docent worden? (minimaal 200 woorden)
    Ik wil graag docent worden omdat ik het docententeam wil versterken met nog iemand erbij. Daarnaast vind ik het leuk om lessen te volgen maar het lijkt mij nog leuker om ook zelf lessen te geven.

Ik wil graag andere mensen blij maken door leuke lessen te geven.
    Met leuke lessen denk ik aan veel interactie en discussies over bepaalde onderwerpen, zoals wie de oprichter van S.H.I.T is.
    Maar ook de uitwisseling van kennis met leerlingen en daarbij iets van elkaar kunnen leren lijkt mij een uitdaging.
    Het is leuk om hun kennis te vergroten en dat ik daar als docent iets aan bijdraag.
    Ik kan leerlingen tot de top brengen om een goede tovenaar te worden.
    Verder ben ik altijd een enthousiaste speler die vaak ook mensen helpt in een les.
    Daardoor kwam ik op het idee om te solliciteren naar de functie van docent.
    Ik ben heel vaak beschikbaar om lessen te geven.
    Ik ben een serieus persoon maar kan ook een weleens een grapje maken.
    Verder ben ik wel streng en wil dat iedereen goed oplet.

Ik vind het belangrijk dat iedereen goed luistert en ook iets van mij wilt leren.
    Daarom denk ik dat ik een hele goede docent bent.

Dit was mijn motivatie.

Ik hoop dat ik jullie overtuigd hebt dat ik de juiste persoon ben en het team snel kan komen versterken.

Wat onderscheid jou van andere docenten?
    Wat mij onderscheidt van andere docenten vind ik moeilijk te zeggen. Ik moet mij nog bewijzen als docent. Maar ik weet wel dat ik heel erg gemotiveerd ben om les te geven. Mijn lessen zullen leuk en uniek zijn en daarmee onderscheid ik mij wel van anderen.

Ik heb veel ervaring in het volgen van de Old HP en New HP lessen. Deze ervaring komt goed van pas en kan mij onderscheiden van andere docenten.

Dit was mijn sollicitatie. Alvast veel dank voor het doorlezen. Ik kijk uit naar jullie positieve reacties.

Met vriendelijke groet,
    Thijmen
    Discord: Thijmen#3271
    Last edited: 17/10/18
  2. niek808

niek808

Moderator

Hoofdmonitor Architect

Mooie sollicitatie, ik zie hier en daar een paar grammatica foutjes, probeer deze eruit te halen.
    Voor de rest zie ik je actief op de server en help je ook nog een mensen ondanks dat je speler bent.
    Ik hoop je te zien in het Docententeam!

Niek
    Moderator | Architect | DreamWorldMC
  3. Dheagron

Dheagron

Speler

Dankje, ik ga het meteen verbeteren!
  4. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Mooie sollicitatie.
    Ik zie je vaak online op de server.
  5. Dheagron

Dheagron

Speler

Thanks
  6. LinkOfArrow

LinkOfArrow

Speler

Goede sollicitatie. Alleen ik zie dat je in het begin veel van internet heb. Dat had ik ook voor mijn voorbeeld les. Maar gewoon een tip voor als je docent wordt. :)
  7. Super sollicitatie ik hoop erg dat je word aangenomen

Groetekes
    Jayden
  8. Dheagron

Dheagron

Speler

Thanks man!
  9. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Hoofdmonitor Head Professor

Beste Dheagron

Redelijke sollicitatie, maar je mag wel wat actiever worden op de server. Ik heb je in het begin vaak gezien, maar de laatste tijd niet meer zo veel. Dus word iets actiever zodra de server terug open is!

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
  10. Dheagron

Dheagron

Speler

Oke, zal ik doen!
  11. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Beste Dheagron

Je krijgt na het onderhoud antwoord op je sollicitatie vermits er nog veel zaken kunnen gebeuren gedurende het onderhoud.

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
  12. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Beste Dheagron

Op basis van je gedrag & ontime ben ik toch eerder geneigd om je sollicitatie deze keer toch af te wijzen. Probeer iets volwassender om te gaan. Luister ook naar Staff, maak geen dicussies om kleine zaken als je over iets word aangesproken. Probeer ook actief te spelen op de server. Tussen de opening en je Sollicitatie is er een periode geweest waar je een tijdje niet meer online kwam. Probeer dus zeker die zaken toch een beetje te veranderen en dan komt het de volgende keer zeker goed!

Geef het niet op, je komt er zeker wel!

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
Thread Status:
Not open for further replies.