Staff Sollicitatie - Jirachie

Discussion in 'Geaccepteerd' started by Jirachie, 11/10/18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jirachie

Jirachie

Helper

Klassenoudste Architect

Hallo allemaal! Jullie zien het goed :). Aangezien alle oude posts op't vorige forum verwijderd zijn heb ik hierbij wederom een sollicitatie. Veel leesplezier!

Wat is je IGN? (in game naam)
    Mijn IGN is Jirachie.

Vanaf wanneer speel je op Dreamworld?
    Ik speel al sinds "Juli 2017" op Dreamworld

Wat is je leeftijd?
    Ik ben 15 en wordt in April 16.

Wat is je Discord naam en tag?
    Jirachie#4799

Waarom zou je deze functie willen?
    Ik ben nu het grootste deel van mijn speeltijd op Dreamworld in bouwen gestoken, naast het bouwen heb ik niet echt veel andere dingen te doen op Dreamworld dan lessen volgen. Ik heb elke mogelijk functie op Dreamworld gehad qua Bouwen.(Jr Architect, Architect, Sr Architect en Head Architect). Ik denk dat ik ook Klassenoudste op mij kan nemen. Ik ben verantwoordelijk, weet hoe Dreamworld in elkaar zit en zeer gemotiveerd voor deze positie!

Waarom moeten wij jou aannemen (Minimaal 200 woorden)
    Zoals ik al hierboven heb vermeld, ik ben zeer gemotiveerd deze functie erbij te nemen samen met Architect. Dreamworld is op dit moment de enige server waar ik nog actief op werk als Bouwer, wat me dus extra tijd geeft om ook nog een Helper functie op mij te nemen aangezien ik nu extra tijd heb. Ook vind ik het leuk nieuwe en oude spelers op pad te helpen op Dreamworld en ze de leukst mogelijke speelervaring te laten meemaken. Ook zit ik bij het groepje van spelers die het langst op Dreamworld spelen. Hierdoor weet ik grotendeels hoe Dreamworld werkt en in elkaar zit. Ook kan ik met het staffteam dat er op dit moment actief is goed overweg. Heb nog nooit (naar mijn weten) ruzie gehad met iemand die nog in het actieve team zit. Ook de basisuitleg moet er zijn: ik vind het leuk om spelers/nieuwe spelers opweg te helpen bij hun speel ervaring op DW. Je kan voor alles bij mij terecht, al heb je kritiek op mijn werk dat ik zou doen moest ik aangenomen zijn mag je dat altijd vertellen. Gelieve dit wel te doen op een positieve manier, dan zal ik zeker luisteren en proberen r iets aan te doen. Al vertel je het met allerlei scheldwoorden en heel negatief ga ik de tijd niet nemen het door te lezen. Ik behandel iedereen gelijk, wel zou ik het fijn vinden zou het respect wederzijds moeten zijn.

Wat kan jij Dreamworld bieden.
    Ik kan Dreamworld een loyale en actieve nieuwe helper bieden. Iemand die zijn taken zo goed mogelijk probeert uit te voeren. Niet iedereen is perfect dus ik maak ook af en toe fouten, daaruit kan je als Staff alleen maar leren en steeds beter worden en hogerop komen.

Dit was dan mijn sollicitatie! Bedankt voor het lezen en laat ook zeker je feedback achter, ik ga proberen op alles te reageren! :)

-Jirachie I Brent
    Last edited: 14/10/18
  2. niek808

niek808

Moderator

Hoofdmonitor Architect

Vind je sollicitatie aan de korte kant, verder niets op aan te merken, ik gun het je van harte!
  3. Jirachie

Jirachie

Helper

Klassenoudste Architect

Dat is hij ook. Maar ik kan wel een hele uitleg gaan geven maar dat komt neer op wat ik nu heb gedaan. Bedankt voor je reactie!!
  4. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Je hebt niet het hele format gebruikt.
    Bij ''Waarom moeten wij jou aannemen'' Voldoe je niet aan 200 woorden.
    Ik weet dat je geschikt bent als staff, omdat je binnen dreamworld al veel ervaring hebt.
  5. Jirachie

Jirachie

Helper

Klassenoudste Architect

Ik zal proberen het uitgebreider te vertellen. Komt goed.
    Bedankt voor je reactie!
  6. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Format klopt nog niet helemaal.
  7. Jirachie

Jirachie

Helper

Klassenoudste Architect

Is het uitleg gedeelte nog niet groot genoeg of mis ik nog iets anders???
  8. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

9. Jirachie

Jirachie

Helper

Klassenoudste Architect

10. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead