Staff Sollicitatie Staff Apply Giliam

Discussion in 'Sollicitaties' started by Giliam, 3/10/18.

1. Giliam

Giliam

Speler

Mijn sollicitatie voor staff.

1. Wat is je IGN? (in game naam):
    Mijn naam is Giliam

2. Vanaf wanneer speel je op Dreamworld?:
    Ik speel sinds een paar maanden terug op de DreamWorldMC server door een livestream van I-craftercis. (Ik weet helaas niet de exacte datum )

3. Wat is je leeftijd?:

Ik ben op het moment 15 jaar. (3-9-2003)

4. Wat is je Discord naam en tag?:
    Mijn Discord is op het moment is Giliam#0309 (Er bestaat helaas alleen een kans dat die niet meer geldig is na verloop van tijd door mijn Discord-Nitro lidmaatschap)

5. Waarom zou je deze functie willen?:
    Ik zou deze functie willen aangezien ik een groot fan van Harry Potter ben en dit concept op de server voort wil zetten en leuk maken/houden voor iedereen die nieuw is of al wat langer speelt. Ik wil daarom iedereen de beste ervaring gunnen tijdens het spelen op de DreamWorld server. Ik zelf had soms maar al te graag wat extra hulp bij mijn reis door de server, en zou graag andere mensen die zelfde hulp aanbieden om het net wat makkelijker te maken voor juist die gene die sommige opdracht niet snappen.

6. Waarom moeten wij jou aannemen (Minimaal 200 woorden):
    Ik zou aangenomen moeten worden aangezien: ik actief en motiverend in staat ben andere spelers de hulp te bieden bij vragen of dingen die opgelost moeten worden door een staff lid. Verder heb ik op gebied van Harry Potter en Fantastic Beast alle films meerdere keren gezien en weet ik een ruim aantal dingen te zeggen er over. Ook weet ik in bijna elke situatie de bijhorende straf of waarschuwing te plaatsen en uitvoeren, En neem hier bij dus mijn taken erg serieus als dat van mij gevraagd wordt, Maar buiten dat weet ik het ook professioneel maar leuk aan te pakken met een totaal andere kant van mijn karakter. Verder kan ik overigens door de week meestal tussen de 1 - 4 uren op de server online zijn per dag (tenzij ik erg veel huiswerk blijk te hebben). Ook denk ik dat ik een goede aanwinst als lid zou zijn in het staff team is aangezien ik graag samenwerk met anderen in lastige situaties of als ik bij moeilijke keuzes hulp nodig heb dan deel ik dit graag met de anderen leden van het staff team. Maar niettemin probeer ik elke dag met motivatie en behulpzaamheid het beste te doen voor de server en de spelers.

7. Wat kan jij Dreamworld bieden.:

Ik kan DreamWorldMC een ervaren jonge bieden die op meerdere servers geholpen/gewerkt heeft als staff lid van projecten. Een jonge die opgedreven is om samen te werken en het Harry Potter project nog beter en leuker te maken op een goede & professionele manier. Ook is ervaring opgebouwd in het aanpakken van mensen die regels overtreden of schenden (zie vorige tekst^). Ik heb ook ook enig idee hoe configurating en bungeecord issues werken. En als laatst sta ik gewoon klaar om altijd te helpen.

(Excuses voor mogelijke spelfouten of niet gecorrigeerde Nederlandse grammatica die ik niet heb overzien.)

Met Vriendelijke Groet,
    Giliam
    Last edited: 4/10/18
  2. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Redelijke sollicitatie.
    Motivatie is alleen iets aan de korte kant.
    Giliam likes this.
  3. Giliam

Giliam

Speler

Thx voor de tip! :p Ik heb wat extra toegevoegd aan het motivatie gedeelte als het goed is.
  4. woutcr

woutcr

Speler

Mooie sollicitatie en erg overzichtelijk!

Die gif is zo mooi ksksksksk

Veel succes nog verder!
    Giliam likes this.
  5. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Hoofdmonitor Head Professor

Is een scene uit Mean girls met het lied "Jingle bell rock"
    -----------------------------------------------------------------------

Sollicitatie ziet er goed uit, je bent ook een fijne speler ingame.
    Probeer zeker actief te blijven en dan komt het wel goed!
    Giliam likes this.
  6. Giliam

Giliam

Speler

Haha, Dankje! ;)
    Last edited: 9/10/18
  7. Giliam

Giliam

Speler

Dat zal zeker goed komen thx! :p