Staff Sollicitatie Staff Apply Giliam

Discussion in 'Sollicitaties' started by Giliam, 3/10/18.

1. Giliam

Giliam

Speler

Mijn sollicitatie voor staff.

1. Wat is je IGN? (in game naam):
    Mijn naam is Giliam

2. Vanaf wanneer speel je op Dreamworld?:
    Ik speel sinds een paar maanden terug op de DreamWorldMC server door een livestream van I-craftercis. (Ik weet helaas niet de exacte datum )

3. Wat is je leeftijd?:

Ik ben op het moment 15 jaar. (3-9-2003)

4. Wat is je Discord naam en tag?:
    Mijn Discord is op het moment is Giliam#0309 (Er bestaat helaas alleen een kans dat die niet meer geldig is na verloop van tijd door mijn Discord-Nitro lidmaatschap)

5. Waarom zou je deze functie willen?:
    Ik zou deze functie willen aangezien ik een groot fan van Harry Potter ben en dit concept op de server voort wil zetten en leuk maken/houden voor iedereen die nieuw is of al wat langer speelt. Ik wil daarom iedereen de beste ervaring gunnen tijdens het spelen op de DreamWorld server. Ik zelf had soms maar al te graag wat extra hulp bij mijn reis door de server, en zou graag andere mensen die zelfde hulp aanbieden om het net wat makkelijker te maken voor juist die gene die sommige opdracht niet snappen.

6. Waarom moeten wij jou aannemen (Minimaal 200 woorden):