1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Event Slag om Zweinstein (BOH) 2.1! Zaterdag om 19:30!

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Grammatica, Oct 18, 2017.

?

Hoelang moet het event duren?

Poll closed Oct 21, 2017.
  1. 30 minuten

10 vote(s)
    45.5%
  2. 1 uur

12 vote(s)
    54.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. #1 Grammatica, Oct 18, 2017
    Last edited by a moderator: Oct 18, 2017
    Na het succes van de Slag om Zweinstein 1.0 en de mislukking van de Slag om Zweinstein 2.0 zijn we hier met de Slag om Zweinstein 2.1! Het spijt ons zeer erg dat editie 2.0 zo moest aflopen, maar we doen er alles aan om deze editie fantastisch te maken! Editie 2.0 was niet op de juiste dedicated server gehost en had niet de juiste RAM, maar die problemen zijn dus van de baan!

Wat is De Slag Om Zweinstein (BOH)?
    De Slag Om Zweinstein is een speciaal event op Dreamworld. Hierin strijden de dooddoeners tegen de leerlingen van de school. Je kunt dooddoener worden door het kopen van de dooddoener rank in onze webshop. Dit is absoluut niet "pay to win", want alle leerlingen zijn met ontzetten veel en de dooddoeners krijgen net iets betere spreuken, waardoor iedereen wel degelijk een kans maakt en het gevecht eerlijk en leuk voor beide partijen kan verlopen. Indien er te weinig dooddoeners online zijn, zal ons systeem zelf extra dooddoeners toevoegen!

Nieuwe Features:
    • Een scoreboard met het aantal punten per team en de resterende tijd.
    • Dooddoeners kunnen 1 van de 3 spawnlocaties kiezen.
    • Een eigen kit (je krijgt steeds hetzelfde kit)
    • Respawn delay (15 seconden)
    • Dooddoeners vermommen automatisch zodat je ze makkelijk kan onderscheiden!
    Belangrijke punten:
    • Om 19:00u gaan alle servers offline buiten de hub en de proxy. Jullie kunnen dan in de hub wachten totdat je naar de event server kan.
    • Je moet om 19:15u online zijn en het event zal om 19:30u beginnen! BELANGRIJK: TE LAAT = TE LAAT!
    • In het begin van het event kan er een beetje lag zijn, dit is door de teleportatie van de verschillende spelers naar de spawnplaatsen. Daarna is dit van de baan!
    • Het maximale aantal players zal op 150 staan (hopelijk hebben we dit nodig ;))!
    Jouw keuze!
    Jullie mogen kiezen hoe lang het event zal duren! Dit kan je doen door te voten op de poll!

Indien jullie nog vragen hebben, hoor ik dit graag!
    Tot zaterdag!

2. OMG ik heb me zojuist iets bedacht he ik denk dat we de 100 players gaan halen want bij de Ghastgames stream waren er 80 + de normalen mensen van de Ikbart stream zijn er wel meer dan 100!

3. Krijgen dooddoeners voorrang? En ik zou 30 min pakken na een tijdje ben je het wel beu

4. dit kunnen wij helaas niet doen. want op deze manier word het wel een pay2win situatie. indien we de 100 spelers meteen aanraken kunnen we de slots eventueel verhogen. maar we willen natuurlijk wel een laggvrije game.

5. Word leuk :p

6. Met natuurlijk een sterkere voldemort dan de vorige keren :p

7. Krijgen ranks aparte kits? (Zoals bij PotterPvP)

8. *Zwakkere

9. Elke leerling krijgt dezelfde kit. En elke dooddoener dezelfde

10. Begrepen!

11. Arrogant > : (

12. Tss jij liet de server alleen maar laggen door die slappe magie :p

13. Als het aan de magie lag zal hij nu wss alleen maar crashen terwijl de server juist nu sterker is

14. Klopt omdat jij hoogst waarschijnlijk mee gaat doen

15. Ravi gaat hard

16. ik ga zoals meestal achter de schermen bezig, dus het gaat echt aan jou liggen

17. Super veel zin in! Is er een manier om je particles uit te zetten? Anders lag ik nogsteeds :p

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page