1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Het vertrek van Jesse

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Bitfusion, Oct 18, 2017.

1. #1 Bitfusion, Oct 18, 2017
    Last edited by a moderator: Oct 18, 2017
    Beste spelers

Jesse heeft beslist vanaf morgen het stafteam te verlaten. Hij doet dit om persoonlijke redenen en we zullen Jesse ook zeker missen. Van schitterende memes tot originele grappen, daarvoor stond Jesse. Het is dan ook zeer spijtig dat Jesse vanaf morgen vertrekt. DreamWorld wenst Jesse nog zeer veel succes in zijn verdere carrière en we hopen hem natuurlijk nog af en toe terug te zien als dooddoener op de server. Ook zal hij nu en dan onze dedicated server onderhouden, maar hij zal niet meer op vragen van spelers antwoorden.

Wat nu met iDEAL en PaySafeCard donaties?
    Om een iDEAL donatie te verrichten dient u een e-mail te sturen naar [email protected]. Voor exacte informatie verwijs ik u graag door naar de geüpdatete thread van Jesse: >> LINK <<.

Voor de rest zal er niet heel veel veranderen, buiten het feit dat Jesse weg is :(. Ik zou willen vragen dat jullie Jesse hieronder super hard bedanken voor zijn inzet de afgelopen maanden!

• Friendly Friendly x 2
  2. Bedankt jesse!!!!<3

• Friendly Friendly x 1
  3. Thx jesse! We zullen je sarcasme en memes missen <3

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  4. Bedankt jesse! we zullen je GIF's nooit vergeten!

• Friendly Friendly x 1
  5. Bedankt voor alles Jesse! <3

• Friendly Friendly x 1
  6. Thx jesse voor alles!

• Friendly Friendly x 1
  7. Bedankt jesse we zullen je allemaal missen vooral om je harde inzet. Nog succes met je rl zaken

• Friendly Friendly x 1
  8. Balen, We zullen je missen Jesse... :,( :C

• Friendly Friendly x 1
  9. Luvjoe Jesse, als je nog een keer een knuffel nodig hebt zeg je het maar <3

• Friendly Friendly x 1
  10. Het doet af en toe nog steeds pijn om te denken dat Jesse ins moet verlaten. Bedankt voor de vele leuke maanden en de vele hulp rondom de servers. We gonna miss u <3. Veel succes verder! En we zullen zeker nog enkele contact hebben! @jessegeerts

• Friendly Friendly x 1
  11. Bedankt voor de leuke tijd op de server Jesse.
    Zonder jou was de server niet zoals die nu is.
    Heel erg bedankt voor alles.
    Ik wens je veel plezier & geluk in de toekomst! Hopelijk spreken we elkaar nog is.

• Friendly Friendly x 1
  12. Bedankt voor alles Jesse, we zullen je heel erg missen

-Wouter ♡

• Friendly Friendly x 1
  13. Jammer dat je weggaat Jesse. Ik hoop dat je nog een goed leven gaat leiden. DreamWorld is niet veel zonder jou hulp en steun eraan. Van wat ik weet heb jij net als Chris heel veel tijd in de server gestopt. We (ik hoop ook de rest van DreamWorld) zullen je missen als staff. Heb nog veel plezier verder in het leven. Wie weet zien we je wel vaak terug, maar dat weten we nog niet. De tijd zal het leren. Ik wens je verder nog een gelukkig leven.
    MVG Joshua

• Friendly Friendly x 1
  14. Bedankt voor de geweldige tijd, Jesse!
    Je was een geweldige Co-owner!
    -Thijs

• Friendly Friendly x 1
  15. Bedankt voor alles jesse, we zullen je missen!

• Friendly Friendly x 1
  16. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten.

Veel plezier op de server voor jullie allemaal!

• Friendly Friendly x 8
  17. Nog succes verder jesse! We gaan je memes en je sarcasme missen en vooral de harde inzet van je<3 Ohja en nog succes met het fixen van je collega bij de jumbo ;)

• Friendly Friendly x 1
  18. Succes Jesse, we zullen je missen!

19. Have a great time!

20. Super bedankt voor alles, We WILL miss you :(.

Share This Page