Professor sollicitatie Professor sollicitatie HappyNess10

Discussion in 'Sollicitaties' started by HappyNess10, 8/11/18.

Tags:
  1. HappyNess10

HappyNess10

Speler

1. Wat is je IGN? (in game naam)
    HappyNess10

2. Wat is je leeftijd?
    15

3. Hoeveel lessen heb je ongeveer gevolgd op New HP?

Een stuk of 20

4. In welk vak zou jij les willen geven?
    Geschiedenis van Toverkunst, Verzorging van Fabeldieren en Voorspellend Rekenen

5. Heb jij al eerdere ervaring als docent?
    Niet op Dreamworld maar wel op andere servers

6. wat vind je dat er beter kan aan de huidige manier van lesgeven? En wat moet juist zo blijven?

Ik vindt de manier prima, alleen mogen er meer vragen komen tijdens de les.

7. Schrijf een voorbeeld les (200-300 woorden, Alleen theorie lessen zijn toegestaan)
    Ik kies het vak: ''Verzorging van Fabeldieren''

Welkom allemaal bij Verzorging van Fabeldieren, Vandaag gaan we het hebben over: De Feniks.

De Feniks is een bijzonder dier. Hij heeft rood en orangje veren en een donker bruine snuit. Hij heeft Classificatie XXXX. Perkamentus Was waaronder iemand die een Feniks als huisdier hadt. De Feniks heeft een oneindige levencycles, Hij word oud en hij veranderd in as, en dan leeft hij weer vanaf begin af aan. Die dag wordt de Branddag genoemd. Perkamentus zij dat de Feniks het lelijkst is op zijn branddag. Hij heeft de groote van de Zwaan. Hij is te vinden is de bergtoppen van Egypte, India en China.

Weet iemand wat er zo biezonder is aan de traan van de Feniks?

Goed: Goedzo, zijn traan heeft genezende krachten. 1 Afdelingspunt voor *Afdeling*
    Fout: Helaas, *Iemand anders*?

De Feniksveer word gebruikt als bouwstof voor een toverstok. Er zijn twee personen die een stok hebben met een Feniksveer: Harry Potter, Marten Villijn (Voldemort)

Nu mogen jullie een opstel schrijven over de Feniks. Eigen informatie kan je altijd erbij toevoegen. /rh als je een vraag hebt, en /turnin of bij mij droppen, om inteleveren

8. Waarom wil jij docent worden? (minimaal 200 woorden)
    Ik wil graag leraar worden omdat ik het zelf leuk vind om dingen te leren van anderen en dat ik het dan ook heel erg leuk zou vinden om mijn eigen kennis weer
    over te brengen aan anderen. Zelf heb ik erg genoten van de lessen die ik hier heb gevolgd en hoop ook dat mijn lessen kunnen bijdragen aan nog meer kennis.
    Nog een reden waarom ik graag leraar wil zijn is omdat ik het fijn vind om anderen te kunnen helpen. Ik ben ook enorm fan van Harry Potter en dat zorgt er ook
    voor dat ik me graag hierin verdiep.
    9. Wat onderscheid jou van andere docenten?
    Ik ben altijd paraat om een les te geven en altijd heb ik wel iets paraat staan!

HappyNess10
    Last edited: 9/11/18 at 14:50
  2. niek808

niek808

Moderator

Hoofdmonitor Architect

Ik zie een aantal spelfouten zoals biezonder wat bijzonder moet zijn probeer deze eruit te halen, en ik vind je sollicitatie vrij kort voor de rest ziet het er goed uit.

Met vriendelijke groet Niek
  3. HappyNess10

HappyNess10

Speler

Ik snap niet echt wat je bedoelt met kort?!
  4. Rafiminer123

Rafiminer123

Speler

Hij bedoelt ermee dat als je naar andere sollicitaties kijk die een stuk langer zijn in vergelijking tot jou sollicitatie
  5. niek808

niek808

Moderator

Hoofdmonitor Architect

Ik bedoel dat er in je voorbeeldles en je motivatie een beetje weinig woorden zijn, probeer hier nog wat aan toe te voegen
  6. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Bij veel dingen heb je niet genoeg woorden.
    Kijk er even naar, want anders word je sollicitatie afgewezen.