Docent sollicitatie

Discussion in 'Geaccepteerd' started by ItsMagicRobin, 12/10/18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ItsMagicRobin

ItsMagicRobin

Speler

1. Wat is je IGN? (in game naam)
    Mijn in game naam is ItsMagicRobin.

2. Wat is je leeftijd?
    Ik ben 14 jaar oud.

3. Hoeveel lessen heb je ongeveer gevolgd op New HP?
    Ik zou niet weten hoeveel lessen ik heb gevold, ik zit in leerjaar 6 en bijna jaar 7 dus het zullen er erg veel zijn geweest

4. In welk vak zou jij les willen geven?
    Het lijkt me leuk om les te geven in Duelleren, Verweer tegen de Zwarte kunsten en Vliegles. Maar eigenlijk vind ik alle vakken leuk om te geven dus het maakt me ook niet heel erg uit als het iets anders word.

5. Heb jij al eerdere ervaring als docent?

Jammer genoeg heb ik nog geen ervaring als docent.

6. Wat vind je dat er beter kan aan de huidige manier van lesgeven? En wat moet juist zo blijven?
    Ik vind dat het wel goed gaat met de lessen op het moment, elke les word op een andere manier leuk gemaakt met leuke onderwerpen of een quiz.

7. Schrijf een voorbeeld les (200-300 woorden, Alleen theorie lessen zijn toegestaan.
    Welkom allemaal bij deze Verweer tegen de Zwarte kunsten les leuk dat jullie er zijn
    Vandaag gaan we de Weerwolf behandelen.
    Eerst vertel ik even de regels.
    - Geen Morphs pets of emotes.
    - Blijf zitten op je stoel je krijgt 1 waarschuwing en daarna krijg je detention.
    - Geen spullen van Fred en George tijdens de les.

Jullie krijgen een notitieboekje hier schrijf je in steekwoorden in over wat ik heb verteld zodat je daarna er een zo net mogelijk opstel over kan schrijven.

Een weerwolf is een dier dat alleen tijdens de volle maan bestaat. Als het niet volle maan is is een weerwolf gewoon een normaal mens. Een weerwolf kun je onderscheiden van een echte wolf door een aantal lichamelijke veranderingen, zoals de pupillen, de snuit en de staart. De meeste weerwolven wonen buiten de samenleving en moeten meestal voedsel stelen om in leven te blijven.

Je kunt een weerwolf worden als je door een andere weerwolf word gebeten tijdens de volle maan. Als dit gebeurt moet het slachtoffer er mee leren leven want er is geen enkele manier om de aandoening te genezen. De Toverdrankbrouwer Damocles Gasthuis heeft een brouwsel genaamd Wolfsworteldrank ontwikkeld wat er voor zorgt dat het besmette persoon een groot deel van de bijwerkingen kan vermijden zodat hij er voor kan zorgen dat hij geen anderen mensen kwaad doet.

Dorothea Omber heeft in 1993 de Anti-Weerwolfwet gemaakt. Dankzij deze wet is het nu bijna onmogelijk om als weerwolf nog een baan te vinden.

Er zijn maar 3 weerwolven bekend in Harry Potter: Remus Lupos, een naamloos karakter die bij Arthur Wemel in de kamer lag in het St. Holisto's Hospitaal voor Magische Ziektes en Zwaktes. En tenslotte Fenrir Vaalhaar, een van Voldemort’s volgers en de Weerwolf die Remus lupos heeft besmet.

Nu krijgen jullie de tijd om alles netjes over te schrijven in het Opstel boekje die je daarna kan inleveren met /turnin.
    (318 woorden)

8. Waarom wil jij docent worden? (minimaal 200 woorden)
    Ik wil graag docent worden omdat ik dan mensen verder kan helpen in de server. Het lijkt me heel erg leuk om te doen en ik zal er dan ook veel tijd in steken om een leuke en interessante les voor te bereiden. Ik help graag mensen maar het lijkt me ook leuk om de spelers op een andere manier te helpen in de server. Ik zie vaak mensen vragen om lessen maar die komt er dan niet omdat de docenten het vaak druk hebben of er simpelweg geen zin in hebben en aangezien ik best actief ben (vind ik zelf) kan ik vaak lessen geven. Ik merk ook op de server dat spelers veel sneller respect hebben voor Docenten of Professors als voor andere spelers als ik dus Docent word luisteren mensen ook veel sneller naar me als ik ze iets probeer te vergellen en geloven ze je vaak ook sneller. Zoals ik eerder heb vermeld ben ik best een grote fan van Harry Potter en geniet altijd van de lessen die er worden gegeven. Daarom wil ik zelf ook les aan andere mensen geven zodat ze het leuk kunnen hebben op de server. (193 woorden)

9. Wat onderscheid jou van andere docenten?
    Ik kan niet echt zeggen wat mij onderscheid van de andere docenten. Iederee docent is anders op zijn of haar eigen manier. De ene docent tollereert bijvoorbeeld veel meer dan de ander. Ik kan wel goed om gaan met kritiek en doe dan ook altijd mijn best om ruzzies te voorkomen zelfs al heeft het niks met mij te maken zodat het gezzelig blijft op de server.

Bedankt voor het lezen van mijn sollicitatie
    Als ik nog iets kan verbeteren hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
    Robin
    ItsMagicRobin
    Robin#0473
    Last edited: 12/10/18
  2. Giliam

Giliam

Speler

Je bent erg vaak online en zeker aardig ingame! ;)

Goede sollicitatie.​
  3. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Mooie sollicitatie.
    Ik zie je vaak online op de server en discord.
  4. Queenslife

Queenslife

Helper

Klassenoudste Professor

Goede sollicitatie, je bent ook heel vaak online. Ik hoop je snel te zien bij het docententeam!
  5. LinkOfArrow

LinkOfArrow

Speler

Erg mooie sollicitatie Robin. Ik zie een paar spellingsfouten, maar dat heb ik ook. Voor de rest is het prima. Ik hoop je ook snel te zien bij het docententeam.
  6. ItsMagicRobin

ItsMagicRobin

Speler

Thanks voor de positieve reacties en feedback iedereen.
  7. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Hoofdmonitor Head Professor

Beste Robin

Je krijgt na het onderhoud antwoord op je sollicitatie vermits er nog veel zaken kunnen gebeuren gedurende het onderhoud.

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
  8. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Hoofdmonitor Head Professor

Beste Robin

Ik heb besloten om je een kans te geven! Zodra de server online is zal je proeftijd van 14 dagen starten. Uiteraard krijg je nu al de nodige perms & andere zaken.

Welkom in het docententeam!

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
Thread Status:
Not open for further replies.