Sollicitatie Professor

Discussion in 'Geaccepteerd' started by LinkOfArrow, 7/10/18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LinkOfArrow

LinkOfArrow

Speler

1. Wat is je IGN? (in game naam)
    LinkOfArrow

2. Wat is je leeftijd?
    Ik ben voor ongeveer 2 maanden 18 nu.

3. Hoeveel lessen heb je ongeveer gevolgd op New HP?
    Als ik een schatting zou maken over hoeveel lessen ik heb gehad zouden er dat ongeveer 15 zijn.

4. In welk vak zou jij les willen geven?
    Kruidenkunde en als het dan ook zou kunnen Verzorging van Fabeldieren.

5. Heb jij al eerdere ervaring als docent?
    Ik heb nog geen enkele ervaring met docent.

6. Wat vind je dat er beter kan aan de huidige manier van lesgeven? En wat moet juist zo blijven?
    Het manier van lesgeven is in mijn ogen helemaal prima. Elke leraar geeft op zijn eigen wijze les en dat kan je niet zeggen dat doen ze verkeerd.

7. Schrijf een voorbeeld les (200-300 woorden, Alleen theorie lessen zijn toegestaan.
    Welkom klas,
    Vandaag gaan we het hebben over Duivelsstrik.
    Maar voordat we met de theorie gaan beginnen gaan we eerst even de regels behandelen.
    1. Geen morphs, pets en emotes.
    2. Blijf op je plek zitten anders wordt je de les uit gestuurd.
    3. Geen fop spullen gebruiken ook dan wordt je eruit gestuurd.
    Goed dat zijn alle regels.

Jullie krijgen nu een notitie boekje waarin jullie alle informatie in steekwoorden kunnen opschrijven zodat jullie uit eindelijk een mooi verslag kunnen maken.

De Duivelsstrik is een plant die bestaat uit een massa zacht en springerige takken. Hij gebruikt zijn ranken om mensen die in deze plant verzeild raken te verstrikken. De plant doet dit door de ledematen van de persoon in kwestie vast te grijpen en hem/haar zo langzaamaan te laten stikken. Als het slachtoffer rustig blijft en niet tegenstribbelt, dan zal hij minder snel sterven.
    Je vindt Duivelsstrik ook alleen op plekken die donker zijn en erg vochtig.

Jullie kunnen nu even alle theorie opschrijven en vragen stellen dan gaan we over 5 min weer verder of als iedereen klaar is.

Als je nou Duivelsstrik tegenkomt en er vast in komt te zitten is het beste om vuur te maken, want daar kan Duivelsstrik helemaal niet tegen. Als je nog geen vuur uit je toverstok kan toveren kan Lumos ook nog wel helpen, maar niet zo effectief als vuur.
    Tijdens het eerste jaar van Harry, Ron en Hermelien kwamen ze ook Duivelsstrik tegen toen ze de steen der wijzen zochten. Harry en Hermelien konden makkelijk ontsnappen door rustig te blijven, maar Ron niet want hij bleef zich verzetten. Hermelien moest dus een zonlicht spreuk gebruiken.
    Dit was alle theorie. Ik geef jullie nu het opstel boekje waar je het opstel in moet maken. Deze kan je dan via /turnin inleveren. Als er nog vragen zijn stel deze gerust. (309 woorden)

8. Waarom wil jij docent worden? (minimaal 200 woorden)
    Ik wil graag Docent worden zodat ik de spelers op de server kan helpen om AC te kunnen verdienen. Ik vind het zelf ook wel erg interessant en elke keer dat je een les moet voorbereiden leer je zelf ook weer nieuwe dingen. Daardoor kan je blijven les geven.
    Ik maak ook erg veel vrienden op de server doordat ik help, maar ik wil ook een wat andere band krijgen met de spelers, want tot nu toe help ik alleen door ze naar een quest te leiden of er mee te helpen. Maar ik wil meer interactie met de spelers. Het is ook dat ik heel veel respect heb voor de andere professors en ik wil ze zo gezegd helpen, want ik zie vaak dat mensen vragen om lessen, maar iedereen kan het druk hebben. Dit begrijpen mensen soms niet en dat vind ik ook jammer.
    Ik ben erg actief op de server en verveel me soms ook wel. Daarom ben ik vaak in de map aan het rond lopen om nieuwe gebieden te ontdekken zodat ik me niet verveel. Maar als professor kan ik dan lessen voorbereiden. (188 woorden)

9. Wat onderscheid jou van andere docenten?

Ik weet eerlijk niet echt wat mij zou onderscheiden. Iedereen geeft de lessen op zo ongeveer dezelfde manier.
    Ik heb nog nooit les gegeven en weet dus ook niet wat ik goed doe en wat ik slecht doe. Ik neem wel altijd tips van mensen in me op als ik iets verkeerd en probeer het te gebruiken om mezelf te verbeteren. Ook als ik veel commentaar krijg van mensen dat ik het helemaal verkeerd doe trek ik me er niks van aan. Ik heb me namelijk over de jaren heen moeten ontwikkelen dat ik me rustig moet houden en dat helpt me heel erg als mensen zitten te klagen over dingen wat verkeerd is. Ik geef dan altijd rustig antwoord en probeer het op een nette manier uit te praten zodat ik met niemand ruzie krijg en het op de server gezellig blijft.

Dit was mijn sollicitatie voor Professor.
    Als ik nog dingen kan verbeteren aan me sollicitatie of iets anders hoor ik dit graag, want dan kan ik namelijk met nog meer plezier op de server spelen.
    Bedankt dat jullie me sollicitatie hebben gelezen en hopelijk kan ik me binnenkort als 1 van de professors van DreamWorldMC benoemen.

Met vriendelijke groet,
    Youri Bakker
    LinkOfArrow
    Discord: LinkOfArrow#7449
  2. donavan121898

donavan121898

Admin

Admin Lead

Mooie sollicitatie.
    Let wel even op je grammatica.
  3. LinkOfArrow

LinkOfArrow

Speler

Ja ik letter er altijd wel op, maar ik heb nooit op school daar goede cijfers voor gehad. Maar iedereen heeft iets waar die slecht in is.
    En bedankt voor het lezen en je tip.
  4. Giliam

Giliam

Speler

Ik vind de sollicitatie goed gedetailleerd en overzichtelijk.

Ik kijk vooruit om een les van je te krijgen
  5. LinkOfArrow

LinkOfArrow

Speler

Ik hoop ook dat ik je les kan gaan geven. Is alleen hopen dat ik word aangenomen.
  6. jefkedebeer

jefkedebeer

Moderator

Hoofdmonitor Head Professor

Aangenomen

Stuur binnen de 24 uur een bericht naar mij via discord.
    Welkom in het docententeam & veel succes!

Met vriendelijke groeten
    Jefkedebeer
Thread Status:
Not open for further replies.